Thursday, January 10, 2008

Salam Ma'al Hijrah 1429




Assalamualaikum wbt

Sudah sekelian lama laman ini tidak ku selenggarakan. Tanpa mahu memberi alasan spastik yang biasa kedengaran, sebabnya mengapa laman ini agak tergendala hanyalah kerana penyakit malasku yang telah melanda dengan agak melampau sekali, mungkin kerana aku seringkali 'melekat' pada sesuatu perkara baru yang kutemui dalam tempoh masa yang ada.

Sementelah lagi, laman ni bukan kujadikan muzium untuk mengabdikan kisah hidupku, tetapi hanya sebagai satu laman untuk aku berkongsi sebarang bentuk paparan yang kurasakan boleh memberi manfaat kepada pengunjung. Jadi sebab itulah, laman ini lebih mudah 'terbiar' daripada laman-laman peribadi yang lain.. hehe.

Walau apapun juga, atas saranan daripada beberapa sahabat yang mahu melihat laman ini terus hidup, InsyaAllah sempena kehadiran tahun baru hijrah 1429 ni, akan ku cuba sekadar yang ada untuk memastikannya masih bernyawa, sekurang2nya tidaklah sampai kepada aku terlupa password blog ni sendiri!~ waduh!~

Kepada semua, SALAM MAAL HIJRAH 1429 kuucapkan. Semoga dapat sama-sama kita bermuhasabah atas tahun yang telah ditinggalkan dan betulkan niat untuk menghadapi tahun yang mendatang. InsyaAllah.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home